Manier van werken
We zijn een goed georganiseerd, pragmatisch kantoor. Uw belang staat voorop, en we houden van efficiënte en transparante dienstverlening. Dat leidt tot een prettige relatie met onze cliënten.
Daarom hanteren wij een strikte volgorde van werken en bijbehorende uitgangspunten:
1
Inventarisatie
Samen met u inventariseren we wat er speelt en waar werkelijk behoefte aan is. Ook inventariseren we welke financiële gegevens en/of officiële documenten wij van u nodig hebben om u goed te kunnen adviseren.
2
Plan van aanpak en begroting
Daarna maken we in een plan van aanpak een overzicht van de te verrichten werkzaamheden, plus een bijbehorende begroting van de kosten.
3
Documenten verzamelen
Wij gaan pas juridisch aan de slag als de stukken compleet zijn. U verzamelt, in overleg met een van ons, de stukken en levert ze – zo mogelijk – digitaal aan.
4
Gesprekken: goed voorbereid en niet ad hoc
Onze ervaring leert dat goed voorbereide gesprekken en persoonlijk contact het meest effectief zijn. We werken liever niet ad hoc na telefoontjes en e-mails over verschillende inhoudelijke onderwerpen. Dit kost u namelijk in verhouding vaak veel geld, maar levert voor het eindresultaat weinig op.
Intake
Wij maken altijd eerst vrijblijvend kennis en horen daarbij graag uw toelichting op de zaak. Dat is onze investering. Die eerste kennismaking kost dus u alleen tijd, geen geld.
Uurtarief
Mocht u na de intake verder met ons willen, dan bedraagt ons uurtarief € 300,- inclusief btw (€ 247,94 exclusief btw).
We rekenen geen kantoorkosten.
U ontvangt maandelijks een factuur voorzien van een specificatie van de verrichte werkzaamheden.
Ook is het goed om te weten dat wij geen zaken behandelen op basis van gefinancierde rechtshulp en dat ons kantoor geen derdengelden kan ontvangen.
Online dossier
U kunt uw dossier online inzien. Dat werkt via deze link. U heeft toegang tot uw online dossier nadat wij uw zaak in behandeling hebben genomen.
Heeft u moeite met inloggen?
Neem dan contact met ons op.